Det ultimata jobbet??

Vad är egentligen det ultimata jobbet??
vill alla människor jobba??
är ja lat som gärna skulle va hemma hela livet?,, fast då givetvis ändå med någon mening i livet och hobbys så man inte bara sitter här o ruttnar..

Ja är ju i hemtjänsten och trivs bra, men skulle vilja ha ett jobb som ja känner, tjoohoo!!
Och givetvis så finns det dagar trotts det ultimata jobbet som känns urk!!
Men vad är då det ultimata jobbet för mig??
ja gillar ju min fritid o min egen tid, att kunna va ledig flera dagar i sträck. vill inte jobba mån t fre 7 -4..
Skulle gärna börja runt 9- 10 o jobba till 18..
Kan gärna läsa vidare om ja bra visste vad ja vill göra..
Som undersköterska har ja ju många möjligheter, men ja vet som sagt inte riktigt va ja vill göra..
Känner inte att ja behöver tjäna en massa pengar utan så att ja klarar mig o kan spara en liten slant varje månad!!
En dröm skulle ju vara att bli frisör o skaffa en liten egen salong hemma.. (om man nu skaffar hus) :)
Eller jobba med goda vänner o driva ngt eget, typ cafe eller spa eller ngn salong..
Någon som är intresserad utav att bli min kompanjon?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0