ja är lycklig =)

Man är precis så lycklig som man bestämmer sig för att vara =)
Och nu har ja bestämt att ja är lycklig =).. bra va!!

nu gäller det bara att leva därefter..
och då ska jag
*ta vara på mig själv
*njuta av varje stund me min son
*gallra ut människor ja vill ha runt mig
*hitta på roliga saker
*ta mig i kragen
*se alla möjligheter o inga omöjligheter
* inte låta NÅGON trycka ner mig
*värdesätta min familj o mina riktiga vänner
*skapa riktig harmoni i vårat hem
*mer tid åt vovven
*gå ner i vikt, för hälsan o självförtroendet
*tro på mig själv
*läsa mer böcker
*bättre rutin i vardagen så man har tid för annat
*och sist men inte minst, låta alla glåpord o otrevliga människor bara passera förbi..

image82Tyzon som valp ;)

Kommentarer
Postat av: Patti

Bra punkter tycker ja!! :) Om man har bestämmt sej för ngt så kämpar man för de oxå, å du har gjort ett bra val att va lycklig :D Go giiirl! ;)

2008-04-09 @ 23:18:01
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago
Postat av: Jen

braaaaaa tjejen!:) *stolt*

2008-04-11 @ 09:37:39
Postat av: Patti

Inget nytt här inte!! :/
Kram

2008-04-25 @ 21:11:09
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0