Underbara Mamma!

Hade en så härlig dag med min mamma igår.. vilketverkligen va efterlängtat..
Vi åkte t Uddevalla o mamma ville skämma bort mig så hon köpte mig en parfym o en ny mascara.. *TACK*..

Sedan mötte vi upp en gemensam bekant o sedan åt vi pizza.. banne mig den bästa pizzan någonsin..
PALATSET i uddevalla stog för den ljuvliga maten. Rekomenderar det stället starkt..

Sedan bar det av till bowlinghallen, förlorade vad givet!..
När vi sedan kom hem satt vi i ett gott gäng o delade lite vin, champagne o öl..
spelade några omgångar twister o sedan gick vi till kanten..
Drack några cider o snackade skit..

Hemma i sängen 01.15,, Mycket lagom tid =)

Tack mamma för en underbar dag.. Den va välbehövd..
Älskar dig för alltid.. Tack för mitt liv..


Kommentarer
Postat av: jen

så mysigt! skönt att ha mammatid ibland o känna sig omhuldad..

2008-08-24 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0