Aj..

Kan inte räta ut mig idag heller =(
ställde klockan på 6 ändå o gick upp men det gjorde fortfarande ont.. somnade om o vaknade halv 10.. ännu ondare..
så länge ja sitter ner eller ligger så går det bra..
känns inte som tabletterna hjälper mig denna gången :(
lilleman är iaf duktig.. sysselsätter sig bra ensam..
har lite svårt att stå upp.. går ja så kan jag ju men stå är jobbigt då ja snart är 90 graders vinkel känns det som..
Rollator någon??

Idag har Patti,Benis o Elias kommit hem.. men ja tror inte ja orkar att gå bort :(
fick iaf gjort klart presenten idag.. och den blev såå fin.. har tagit kort men det kan ja ju inte lägga ut än ;)
Tänkte nog gå bort imorgon på FM, o då kanske Franco följer med..
ja känner mig ändå som en sopstation idag..
Så fort lilleman lagt sig ska ja duscha tänkte ja...
o ja bara MÅSTE fila fötterna.. hur typiskt är inte det då o få för sig sånt när man har ont då??
Disken fixade Franco förut.. *TACK*.. o brorsan köpte PIZZA *TACK*.. Loise ringde o frågade om hon skulle hämta Nick en stund.. **UNDERBARA*.. men han sysselsätter mig ju =).. så dom ska få gå ut me tyzon o handla lite kanske..

Ja hade ju tänkt julbaka i helgen, men vi får se vad ja orkar med..
är så nyfiekn på den lille kotten.. hoppas på bilder på Pattis blogg senare.. ;)


Nu ska ja lägga mig ner.. det värker :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0