Anna Dagen

Idag va det en seeeeg morgon..
Nick drack välling vid 06 o skulle sedan tydligen inte somna om.
låg i 2 timmar o rulla unt o sprka i sängen o en fot in i min rygg o en hit o en dit..
runt 08 somnade han o vi sov till 09... va så super trött idag så orkade inte stå upp..
Han låg ju ändå bara o gosade sig.. men sikket maaaas...

Nu åkte precis tyzon me min bror o Loise t Dingle..
Gött, då fårja o Nck mer tid utan måsten..

Vi ska nog iaf gå ut en sväng o idag på schemat ska ja
*ta hand om den rena tvätten sen igår
*dammsuga
*fixa köket
*ut o busa lite
*ev baka
*bet en räkning (shit, det kom ja på nu)
*kanske ja kan lura ngn att ta den dumma fåtöljen i skrubben så ja kan få plats o ordning där ;)

Idag är det dessutom ANNA dagen, och det heter ju jag :)
så Grattis mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0