GLAD :D

Har idag haft såååå många fler besökare även om det kanske inet räknas som många =)
listade nu ut va det kan bero på.. ;)
patti har länkat till mig från sin sida idag o hon har ju en heeeel del besökare varje dag :)
men kan ju alltid hoppas att läsare gillat va dom fann på min blogg o stannar kvar ..

Imorgon är ja iaf ledig o ja borde ta tag i det sista me julklappar o grejer..
ja brukar aldrig känna mig stressad innan julen men det gör ja nu.. *jobbigt*
tog ju också som sagt ett extra pass på fredag o ja behöver verkligen en sovmorgon då.
men om ja planerar fredag o söndag bra så ska det lösa sig..

Ja har ju Nick extra imorgon hela dagen då F jobbar..
han tog nick här idag så ja tar han imorgon..
lägger han hos F imorgon så gör ja mitt lussebak där..
för då får ja min sovmorgon på fredag =)... o baket i samma veva.. har ju ändå inge bättre för mig där borta helt ensam..

Men nu börjar ja bli sömning.. skönt, för sista kvällarna har ja haft svårt att sova..

Hoppas på massa SNÖ inatt :P

Kommentarer
Postat av: Elle

Tack så jättemycket för hjälpen, snöflingor är på väg när jag ordnat i någon annan färg! :)

2008-12-10 @ 23:08:13
URL: http://elnore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0