Jag är sjuk :(

Började få magkramp o illamående på jobbet..
va klar tidigt så ja gik hem o la mig..
innan dess hade ja nyst hela FM så väntade på en förkylning..

Hem o skulle på dass, en kolega sa till mig att fisa lite men det hjälpe inte =(
våran snygga sjukgymnast gjorde saken bättre i några minuter me sin närvaro ;).. MARIE... we like :)

Iaf, kom ingte på toa o ja skulle sova..
vakna meillamående o gick då på toa.. funka fint..
frossa som en tok..
sov lite till..
 gick o tryckte fingrarna....... ja ni vet
mådde lite bättre.. tog febern.. 37,9
duchade varmt o la mig.. va så trött men kunde inte sova.. magkramp o illamående..
upp o ja fingrarna igen,
hade sedan feber 38,5
tog 2 ipren o somnade efter bröstsmärtor o magkramp..

Vaknade  o mådde bra förutom febern..
så nu ligger ja på soffan o slöar o ska se på The Hills..
Mår utmärkt om man ska jämföra med magkrampen.. *fy fan*

Tyzon har åkt t Dingle så ja behöver inte oroa mig för han..
O imorgon får fisen komma hem =)
som ja läääääängtat efter han idag..
brukar inte göra det på det här sättet men nu hade ja så mkt mys planerat för oss i 4 dagar..

jaja, ska slöa mig nu..
Undrar just va för skit som flög i mig idag??

stress kanske`? kroppen som säger ifrån??..
SÅ NI SOM KRÅNGLAR TILL DET I MITT LIV, SLUTA MED DET

Kommentarer
Postat av: Anonym

Peeetöööör förgyllar alltid våran tillvaro...

gilla mkt =)



Krya på dej vännen.. o ja hoppas för din skull att du inte smittat mej med ngt =) Höhö

2008-12-20 @ 11:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0