Kommentarer??

Jaa, vart är alla kommentarer??
har inte fått en enda på över 1 vecka.. :(
är ja seriöst så himla tråkig??

ja ser ju att det är folk som läser min blogg dagligen och ja antar att det är mina nära o kära, bekanta o kanske främmande.. en arbetskollega eller granne.. ett ex eller en fiende..??

Ni kan väl snälla lämna ett avtryck.. en åsikt, va som hellst!!
det är ju visserligen skönt att bara få skriva.. men  man kan ju fundera..
på om man är osynlig/oviktig..??

så vem du än är som läser min blogg..
skriv du också av dig.. o gör det i min kommentar ruta ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Du vet att ja läser din blogg varje dag.. O ja har verkligen tacklat av med kommentarerna.. Lämnar inte möe nu för tin..

slap om me.. ja ska bli bättre...



=)

2008-12-05 @ 22:13:05
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: jensan

jag läser, bebopp!!! haha

2008-12-05 @ 22:19:47
Postat av: jennifer

förlååt gums! jag har läst o läst o tycker det är lika kul varje gång du lägger ut ett nytt inlägg! ska bli bättre på att kommentera! by the way.. stackare som har så ont!! :( hoppas det blir bättre snart iaf! kram

2008-12-06 @ 10:02:24
Postat av: eva

jag e inne och läser din blogg ibland...men e så dålig på att kommmentera....får ta och bli bättre på de...

2008-12-07 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0