Nja..

Idag mår hon bättre..
vaknade med feber men den försvann rätt så fort.. gött det..
pillat i mig lite mat.. inte så mkt men lite granna iaf..

kräktes 2 ggr till igår vid 23 innan ja somnade..
magen har mått prima idag fram tills 15.. nu spänner den o har det där suget som när man är bakis :(
är mest trött o slö av sviterna från igår.. lite nästäppa o nysningar kilar förbi ibland..

ska ta mig en knäckemacka o sen ska ja nog banne mig sova tror ja..
på soffan kanske, hatar att ligga i sängen när ja é sjuk.. iaf när ja är ensam o ingen pysslar om mig :(

Lista innan jul
*göra syltefläsk
*slå in klappar
*köpa julpapper o snöre plus etiketer
*julklapp till farmor,pappa o cris ska inhandlas..
*jansson
*köpa prinskorv
*göra julgodis
*cheesecake me pepparkaksbotten
*granen ska hämtas ner o kläs-- (ja tyvärr plastgran men praktiskt just nu)
*tvätta
*o daglig städning,, "dammsugning" som ngn påpekat ;) så blir det me hund o barn.. rena sandlådan vareviga dag :(
*köpa sidenband

MEN
eftersom ja nu är krasslig så får det bli som det blir helt enkelt..
det blir bra oavsett :)..



Kommentarer
Postat av: Louise

haha, det va jag som skrev det om dammsugningen. men det e bara för att varje gång man kollar på din blogg så står det alltid en lista med att du ska dammsuga.. även tvätta gör du ofta (o diskar) men mest dammsuger :-P förresten du kanske har fått typ vinterkräksjukan. halva mitt jobb har fått det. går nu har jag läst. många fick även hög feber. hoppas det går över innan jul=)

2008-12-21 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0