Nyformaterad

Jepp, igår fick ja special hjälp av Håkan att formatera om datan..
Och ja tror nog vi va ganska lika på det där när det gällde min dator..
jo alltså karln är ju grym, men ja kan allt lite ;)
och nu tror ja nog att ja skulle fixa det själv.. o SHIT va snabb min data är.. =)
men helt tom :/. fast nu har ja fått hem lite utav de program ja brukar använda..
lite problem med försäkringskassan bara men det får la gå,  men den är ju ganska akut egentligen o garanterat sista dagen ja måste in så har ja glömt fixa det :)
Inge kort ligger inne heller men dom ska la gå o föra över.. det känns så nytt allting.. inget är som det brukar :)

sen måste ja nog bekänna ett "blonde moment "ja hade häromdagen..
På pattis blogg så har hon alltid så roliga bilder till varje inlägg... o ja fråga va hon hitta allt sånt..
ja sök på google så kommer det bilder säger hon..
Ja o det är ju det bra brukar göra, skriva en sak o sen klicka på alla länkar o hoppas att det kommer någon rolig bild där bakom =).. men så kom ja på att man kunde välja BILDER.. alltså sök bilder.. åh ja bara WOW, en helt ny värld öppnade sig.. så säger Håkan, du det har man kunnat sen goggle skapades.. det finna på altavista också..
Jag - NEHE är det sant... o gissa om ja bara satt o skrev roliga ord för att hitta bilder -.--*hihi*
därav bilderna på mina tidigare inlägg *fniss*.. o mera kommer det bli..
Ja tycker det är så fiffigt.. så smart..
HÅkan sa , berätta inte det här fär någon =)
men ja får la bjuda på mig själv :).. ja tycker iaf det är helt FANTASTISKT att man kan söka bilder på det viset ;)

Kommentarer
Postat av: The X

Ingen annan som vågat kommentera ser jag ;)

Du e bra rolig du!

2008-12-07 @ 11:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0