shopping på HÖG nivå :)

Idag har ja vart på torp o shoppat loss..
Fick köpt kmig en heeeel del fint =)

Hade med mig mina tvillingkusiner in.. Bella hittade också en hel del kläder!! KUL
Träffade på söta Benis o patti på torp.. även Eve o Rollo :P *kul*

Älskar mellandagsREA.. o ja har en äntligen sååå god ekonomi..
så detta är kanske 3 gången ja verkligen har shoppat o det är toppen. =)

Gina fick ja mig 9 tröjor.. en del rea en del inte.. vissa linnen andra koftor..
HM, en lång skjorta till leggings
Vero Moda, en glansig tröja plus en tjock frän variant =)
lindex leggings o knästrumpor
Åhlens, mascara armband o remover
Glitter armband o örhängen

Ja det va nog allt :)...

Bilder från det o jul ska nog snart komma in här :P

God Natt i think..

Kommentarer
Postat av: Patti

Du hittade verkligen en hel del juu :O Men inte jag =( fast ja fick köpt mej ganska mkt ändå.. köpte mest sånt som ja verkligen behövde, så ja kolla väl inte så noga kanske! ^^

2008-12-29 @ 11:08:26
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago
Postat av: Anonym

Bloggtorka?

2009-01-02 @ 14:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0