Dagen i ära och dagen efter =)

Dagen startade ju som sagt bra med en saftig överläpp o lingonvecka sedan helt plötsligt vilket ja trodde inte exsisterade längre pga andra grejor =)..
Åkte sedan hem till H o väl där så hade ja u sååå klart glömt plånboken..*TYPISKT*.-. började då undra om ja verkligen skulle gå ut över huvudtaget..
Vi snoffsade i vilket fall som hellst till oss o drog in t S..
Där satt det redan raffiga damer o väntade =) o en pippilotta som va stressad som vanligt.. =)
Grym förfest va det ialla fall som varade i 4 timmar men kändes som 1 1/2..*haha*..
Sen ut på stan o gjorde den vackrare.. ;)..
Fyllekäk o skjuts hem..
Skulle gå en bit hemåt för att röka en cigg mitt i natten o hade så satans ont i foten vilket ja inte hade innan ja satte mig i bilen.. *konstigt*.. säkert för ja gått med klackar.." vilket det nu inte va, för när ja vaknade så hade ja ännu mer ont i foten.. vilket ja har fortfarande och ja fattar inget.. Måste vart en jätte som trampat på den i så fall och det borde ja ju komma ihåg?? eller?? )
På tal om ont så skar ja mig ju på förfesten rejält i tummen.. ytterligare ett tecken på att stanna hemma??
Somnade väl gott men ca 3 -4 timmar senare så vakna lillen o ja me.. mådde såååååå dåligt..
Som L beskrev o innan ja fattade så besökte ja ulrik och sedan mådde ja prima.. sov 1 timma till och sedan slö dag.. fick i mig en rejäl fet pizza med maaaaasa bearnaise sås på.. smörjde magen fin fint det..

Dokumenterat från förfest .....


Det pekades för fullt unde kvällen? titta själva så får ni se om ni upptäcker..*haha*.. nere under.. Lena i dansartagen..*hihi*..eller ska ja säga L? =)
 sen så dagen efter, så upptäckte ja något ja inte alls tänkt på tidigare.. Jo Alex hade grymme frissan o tänkte bara att hon ansat till sig lite =).. men så tittade ja på kort från förra damträffen och har ju för tusan KLIPPT SIG MASSA... *haha*.. ibland så undrar man ;) .. 3 månader efter



Åhh mammas lille gris unge.. Lindade in han i mitt täcke o satt o gosade.. han fick sin välling men somnade innan han hade druckit upp den... sötisen.. fick tom bytat blöja utan att han vaknade direkt.. Va så mysigt så han fick ligga kvar en stund.. ett underbart slut på dagen efter..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Super trevlig kväll vännen....=)

2008-01-14 @ 16:45:33
Postat av: Lena

åhhhhhhhhhhh herreguuuuuuuuud Mikaela... så fulll jag ser ut o sååå full jag var då. Åhh så pinsamt. Räkna ut när jag kom hem att jag druckit ca 10 cider o en grogg. De e inte lite det. Herregud att jag stod upp.

2008-01-14 @ 16:48:35
Postat av: Patti

Du såg ut att ha haft trevligt iaf;) Synd de där med foten å de andra, heheh!! :) kram

2008-01-15 @ 10:45:03
URL: http://metrobloggen.se/FiinGuzzilago
Postat av: Sara

ang tutthållaren så e den köpt på Irland på Pennys om ja inte missminner mig! Kul att den va så bra! :D J a kan kolla efter fler nästa gång ja e där... Kram

2008-01-16 @ 18:53:59
URL: http://rockstart.blogg.se
Postat av: Franco B

Ja de kanske inte började så bra,men sen så ordnade sig ganska så bra och när allt kom till rätta så fick du jätte skoj me dina tjej polare,ingen resa går utan krokiga vägar.Att döma av bilderna från festen så såg de ut att ni alla hade kul och de e schyst att se,de vill gärna se mer av...hade min kära puss å kram.Franco B

2008-01-17 @ 03:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0