I wanna be Like a bird

Ja vill va en fågel, där varje träd i hela världen är mitt hem.
Ja vill vara en fågel o kunna segla på havet runt hela världen.
Ja vill vara en fågel o kunna flyga fritt.
Ja vill vara en fågel där allt ja har är mina vingar.
Ja vill vara en fågel då ja kan hälsa på alla när och vart ja vill.
Ja vill vara en fågel och ja vill vara fri.
Ja vill vara en fågel, där ja kan bo i en holk utan att behöva massa prylar.
Ja vill vara en fågel då ja kan åka på semester när jag vill.
Ja vill vara en fågel då ja kan se allt i ett tydligt perspektiv.

Men framförallt så vill ja vara mig själv, vare sig ja lever här på jorden, i luften eller i havet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0