Saknar dig!

Om jag ligger ner, om ja bara ligger ner var som hellst.
Vill du då ligga bredvid o bara glömma bort världen

Vägen kom till sin ende, och smärtan är så stor att ja knappt kan härda ut.
Men ja minns alla dagar med glädje.
Himlen är en plats så nära, så du är inte så långt borta.
Om ja försöker leta efter dig så kanske ja hittar dig en dag.
Himlen är en plats så nära, så det behövs inget farväl.
Inga flera tårar, för du kommer alltid vara vid min sida.
Du bara försvan, vecklade ut dina vingar till en plats så underabar.
Önskar ja kunde få dig att återvända.
Du har en speciell plats i mitt hjärta ALLTID!!
Himlen är en plats så nära, så du är inte så långt borta.
Himlen är en plats så nära, så det behövs inget farväl.
Även när ja ska sova, så kan ja höra din röst.
En röst ja aldrig kommer att glömma.
Himlen är en plats så nära, så du kommer inteva så långt borta.
Om ja försöker leta efter dig, så kanske jag hittar dig en dag.

image43

Runt dig fanns det mycket glädje
Vi är så glada att fått lära känna dig
Vi ska alltid minnas dig och i vära hjärtan ska du alltid finnas
Vi saknar dig så oerhört
Du va en stor del av våra liv
Vila i frid




Kommentarer
Postat av: Patti

Så hemskt! Har vart med om samma sak, vet exakt hur du känner! Baklagar det som har hänt, de va inget roligt alls:( Men som du skriver, himeln är en plats nära så han e inte så långt borta! Kram på dej

2008-01-10 @ 20:51:09
URL: http://metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0