Snart dags..

Jaaa, då ska man snart bli "singelbo" igen då :(
Mindre än en vecka kvar tills man får sin såkallade frihet..
Har precis suttit o räknat på ekonomin och den ser inte så lyckad ut denna månad.. Men ofta är det alltid så i början av året.. men ensam mamma med föräldrapeening är inte den fetaste inkomsten.. men ja har ju så ja får mat på bordet ialla fall.. MEN nu är det dags för en massa folk att fylla både 25 och 18 år.. hur typiskt är inte det då ?
sen när man blir singelbo så är det ju en del man kanske behöver som man inte har längre.. ja då menar ja praktiska prylar såklart, och nej inga vibrerande saker.. *haha*..
Men i slutet av feb, så kommer det färhoppningsvis att klirra till i kassan.. är det utolvat ialla fall..
Sen ska ja sälja den j*vla bilen också för den blir ja inte klok på, fast ja behöver ju ändå köpa ny då, så det blir väl ingen förtjänst där ialla fall..
Imorgon ska ja ialla fal börja jobba lite.. ska jobba imorgon och på söndag, så ja får sparat lite Fp dagar och tjänar lite extra.. ska bli gött att komma igång lite igen även om ja skulle kunna va hemma"fru" hela livet =).. finns ju massa roliga grejer än jobb tycker ja =).. fast det finns ju dom som absolut inte kan tänka sig att inte jobba...
Men det kan ja serru, =).. fast ja måste ändå ha något att göra och något betydelsefullt så ja känner mig viktig i samhället.. Får väl hitta ngn rik norrman eller ngt till sommaren.. *hihi*..

Once up on a time there were a boy and a girl. It was just the two of them and everyting was gold.
He was handsome and a very good criminal.
We lived on sunlight and choklettbars.
He could climb up on balkonies, do anyting for her. Oh F boy.
Yoy came in to my life real fast and I liked it, but F you said you promised.
you pointed to the sky, that one is called sirius,  dogstar but only here on earth.
How much do I love this whering in my ears.
Since there is only one thing to love and it cannot be you.
F the daredevil. M were missing   
       
                                                                   

Underbara ord från en underbar film..
(candy).. till minne av Heath Ledger

Jag drev omkirng länge på hav utan skepp.
Jag gjorde mitt bästa för att le till din sång,ögon och fingrar.
Drog mig ömt mot din ö och du sjöng:
segla till mig, segla till mig, låt mig få omsluta dig.
Här är jag, här är jag . jag väntar på att få hålla om dig.
Jag är lika förbryllad som ett nyfött barn.
Jag är lika orolig som tidvattnet.
Ska ja stå i bränningarna, eller ska ja lägga mig hos döden min brud.

Kommentarer
Postat av: Hansome n` very god criminal

Detta me flyttet behöver inte vara något dåligt, de blir vad vi gör de till, vi kanske blir ännu mer sammansvettsade efter ett tag,bättre vänner,bättre partners,osv. Jag måste se positivt på detta annars kommer jag att gå ner mig, för egentligen så vill jag inte flytta:Så som vi känner för varan så tror eller jag vet att vi kommer att hitta till varandra igen,vi behöver bygga våra broar igen.De kommer att gå ,men vi behöver ha tålamod, vilja resten har vi och jag kommer alltid att finnas där för dig......

2008-01-26 @ 01:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0