Who am I?

Har nog kommit till en gräns där ja inte känner igen mig själv =(
Jag vet vem ja är och vem ja vill vara och ur ja vill leva, men ja lyckas inte göra ngt åt det..
Nu när man har en liten kille att tänka på också så gör det inte saken lättare..
ja är en glad o varmhjärtad person men har ingen ork kvar.. det går åt så mkt dålig energi till annat.
Skrattade alltid för och pratade glatt med alla..
Nu är ja mer försiktig o kuvad utav mig..
Ja vet ja borde göra men ja kommer mig inte för det, ja har ju mitt barn att tänka på i 1,a hand.
Men ha behöver ju en mamma som ör glad..
ja har sån enorm livsglädje o ja vill få ut så mkt kärlek av livet som möjligt..
Är så vilsen just nu och ingen direkt självkänsla..
ja vet va ja förtjänar o vad ja behöver så det är inte det.. ja har inte sådan dålig självrespekt att ja inte ser va som händer..Men ja är feg helt enkelt att göra något åt det!!

Men på lördag ska vi ut med tjejerna och det ska bli gott att få ta hand om sig själv lite och ha lite kuligt..
Ska t H o kolla in hennes lilla bo =) o så tar vi lite vin o struttar runt i underkläder medans vi gör oss i ordning..*haha* sen bär d av till Uddevalla till S och det ska blis kit roligt.. samma härliga gäng "nästan" som vid tanumstrand så det ska bli underbart!!.. sara brukar alltid hitta på spännande grejer så det kan bli riktigt roligt..
Ska ut o svänga om dom lurviga på stan senare på kvällen..=)

image42Min lille goding 1 dag gammal =)..

Kommentarer
Postat av: Jen

Det är lätt att tappa bort sig själv längs vägen, men att ha ett mål, el ngt man vill sträva efter som du har, är ju en bra början. Jag tror oxå att man blir hemmablind efter ett tag i ett förhållande, o om det är dåligt så är det ju inte förrän man kommit ur det som man ser hur man inte vill ha det i frmatiden. Jag tycker fortfarande att du är en underbar brutta som har hjärtat på rätt ställe! det finns fortfarande kvar:D sen ändras man ju med erfarenheter o då gäller det ju att få till lite soulsearching.. jag tycker att du kämpar på bra jag! du är en grym mamma o vän o det är ju alltid ngt att bygga på!! sköt om dig! kram

2008-01-09 @ 19:44:49
URL: http://coffeetime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0