sömnproblem..

Kan inte somna, ligger bara o vänder o vrider mig.. en jobbig ångest känsla i bröstet, känns som ja ska sluta andas.. får ta djupa andetag för att det ska fixa till sig.. känner mig klarvaken.. längtar till sängen men får bara panik nör ja lägger mig.. tankar surrar, ja försöker döva dom med musik ,men dom tränger igenom..
Hur länge ska ja orka, har en son att ta hand om på dagarna, varför kan ja bara inte somna??
fast ja känner mig aldrig trött på dagen, när ja stått upp är det okey, men ja kan bara inte somna..
några nätter har ni vart ok, men idag går det bara inte..

lagt mig sent det sista, kanske det som gör det också, men vid halv 10 är ja alltid trött o idag la ja mig tidigare, läste ändå en tidning o va skit trött, så släcker ja lampan i tjing. kan inte sova, pigg o ångesten kryper på..

det gör så ont inuti mig ibland. så fruktansvärt ont, hur kan man egentligen ha ont i själen??


Kommentarer
Postat av: Patti

Jag har utmanat dej så gå in min blogg å kolla!! =)

2008-07-16 @ 23:24:41
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0