Lite Pics


Lille fisen 4 timmar :)

Kommentarer
Postat av: M.J

Fasen så söt han e lilleman =)

2008-11-24 @ 14:45:40
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk att han har vart så liten!! Känns som de va jätte länge sen, men så länge sen var de ju ändå inte =) Tiden går så sjukt fort! :O

Tänk när min lille pluppar ut, då dröjer de väl inte länge innan h*n oxå e lika stor, haha!!

Därför ska man nog njuuuta av tiden.. Dom e ju bara små bebisar en gång! =)

Kramar!

2008-11-24 @ 16:58:03
Postat av: Patti

De där va från mig! Mitt namn hängde inte med :S

Kram / Patti

2008-11-24 @ 16:59:44
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago
Postat av: jen

sööötaste ungen i världen!!! en liten fråga.. jag ser ärligt talat inte om det är patrik eller nicco på det kortet när han har militärbrallor o väst? om det är nicco så är han oerhört lik morbror när han var liten!!!!!!!!!

2008-11-24 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0