Så va det i STHLM

Jepp, bilfärden upp gick fin fint..
bjöds på god pasta me räkor o lax.. så underbar min Emma..
lite slö tid o soffan.. Mackan klinkade gittaren.

På fredagen åkte vi till kista o mötte upp "min" Jennifer.. kikade in hennes lya o den va sååå mysig.. värsta porr duschen :)

sen åkte vi in till själv stan, kikade lite i affärer.. ja åkte TBANA o va på plattan o NK.. så lite sthlm fick ja trotts regnet.. ;)
Sen åkte vi till jakans centrum o kikade lite där.. mötte upp "emmas" Jennifer o sen hem o åt hemmalagade hamburgare av älgkött som emma jagat ;)..
vin o tjej tjöt..

På lördagen åkte ja o Jen o mötte upp Lina..
sen åkte vi hem o där va det spa, ja det har ja ju berättat om..
Sen åt vi en super middag..
Emma gjorde hjortronspaj till efterätt o vi drack o myste oss =)

drog t mackans vänner o mötte upp för ett glas innan krogen..
Va på Garbos (köttmarknade).. men som ja minns så stog vi typ bara still vid ett bord o glodde på varandra =)
låter roligt va =)

Emma käka en korv innan vi åkte hem..
Sen hemma o sööva.. vakna med världens skallebank o somna om.. upp o åt en macka o la mig igen.,.
Emma sprang naken mellan sovrummet o toa.. för att köra buss.. mindre trevligt..
vakna sist vid 16 o då va det bara upp o packa o sen köra hemåt.. FY FAN!!
men det gick bra så fort ja fick luft.. o resan hem gick riktigt bra,
smacka på en hare 10 min innan ja va hemma.. men ja tror det gick fint.. hittade den inte.. JA, jag vände..
va hemma runt 23.15..

Här kommer lite fina pics..
Bilden med oss 4 har en liten rolig historia.. tog väl ca 7 testkort innan utlösaren funka sm den skulle.. ja sprang som en toka fram o tillbaka =)




Kommentarer
Postat av: Franco-bravo

så vackra tjejer på ett å samma ställe :)

2008-12-08 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0