shopping

Vart på torp idag... köpt vinterkläderna till nick.. 1000 spänn.. för an såå liten krabat..
fick köpt kängor o overall o vantar,mössa,halsduk o målartröjor till dagis..

Ja fick snabbt inhandlat 2 linnen till mig o lite lipgloss o nageljox..

välling också,, bra mkt billigare.. här hemma kostar 1 paket ca 50 o en storpack på maxi 140 för 6 st.. SERIÖST..

idag blir det TV kväll.. ska först gymma på min maskin =).. o sen koka gröt.. sen blir det betty,fruarna o GOSSIP GIRL!!..

jobb o dagis o hejdundran imorgon.,.

ångrar mig lite att ja inte köpte mig knästrumpor idag =(..
tänkte ha det över leggings med lite annat roligt till.. behöver ett par tjocka strumpbyxor också..

kalasbrallor som man hade när man va liten är ju grymt, men ett längre linne o ngn fräck top utan på det.. o tänk då fräna knästrumpor o mina knähöga stövlar.. GRYMT!!..

har värsta outfiten till utgången i sthlm.. drar den 13.. ska bli GRYMT ROLIGT!!.. om inte annat så ska terapin på vägen göra mig gott.. ska bila ensam fram o tillbaka.. UNDERBART.. bara ja bilen musiken vägen  o snacksen ;)..

Kommentarer
Postat av: Marie

d e bara o komma hit o lägge sej.. =)

2008-11-04 @ 19:00:01
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0