Tekakor

Har sista plåten tekakor inne i ugnen.. och dom är såååååå goda o så enkla o så NYTTIGA.. med havregryn o fullkornsmjöl o lite smör o socker.. Me love!!..

Va borta hos Håkan o lånade en mopp förut.. en gammel hederlig skurmopp.. n vet en sån där hård en med skaft..
Hällde såpa o vatten över hela köksgolvet o gled runt som fan.. skit RENT blev det..
Tog Hallen nu efter att Nick lagt sig.. o ja skojjar inte att det va helt svart.. GROWSE!!
Men nu är det fint.. o shit så enkelt det va.. har tyckt att skura vat så tråkit.. bara dra runt skiten..
Men nu.. lite såpa o vatten.. skura som tusan  sen bara torka av med vanlig mopp..
Nu kommer ja skura mkt oftare.. kan ja LOVA!!.. får göra som pippi.. sätta bortar på fötterna o glida runt... hehe.. gjorde i princip det fast med en fot..
Och höll på att slå halvt ihjäl mig då ja gick in i badrummet me toffölorna ja haft i såpan.. marken försvan o ja blev livrädd, men räddade situationen fint o höll mig stående... =)..

Nu dags för IDOL..

Kommentarer
Postat av: Patti

Hehe, skulle sett lite roligt ut om du ramla!

Typiskt mej vet du att tycka att såna saker e SÅÅÅ roliga! :P

Skulle oxå behövt tvätta mina golv. Svårt att tro att mina kan bli skitiga, men de e dom!! :O Hmm ..

Kram

2008-11-22 @ 16:20:41
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago
Postat av: jen

hahahahahahaha

2008-11-23 @ 01:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0