Duktig tjej ;)

Åhh idag har ja ÄNTLIGEN röjt på vinden..
packat om lodår o sorterat.. slängt massa skit.. lämnat bort det sista av F saker.. brorsan fick komma o köra grejor till återvinningen o ska hämta lådor upp till sig imorgon som är hans..

Tagit upp saker fån skrubben som nu äntligen är tömd så ja kan börja att organisera där.. ska bli toppen att få ordning..
Hanna kom vid middag så 2 timmar på delfinen.. pratade om massa gammalt o en hel del bekymmer i mitt liv.. *tack för att du finns*.. skönt att få lätta mitt hjärta idag.. det behövdes..

Fick bort saker i garaget o organiserade å vinden..
nu ska ja bara till Dinlge o hämta mina sista saker som jag har där.. innan dom försvinner :(

En kär "vän" ringde mig idag äntligen.. *härligt*.. =)

Jobba tidigt imorgon också o sen ledig helgen.,.
Taccos o vin med Håkan..*mysigt*.. kanske en tur till pappa i helgen..
ska bara gosa med min lille son.. hoppas på ösregn så vi kan ligga på golvet bland tecken o kuddar heöa helgen ;)

Snart sovdags.. gött slö idag efter jobb o donande..

Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Hanna

Super mysigt var det idag vännen :)

2008-10-09 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0