Ganska skaplig =)

Idag är en underbar dag =)..
ja känner mig bättre..
ja får sånna här deppar vid lingontid.. HATE IT..

ja tror ja ska skapa nya mål för min framtid..
ja är en sån krånglig person, ,men ändå enkel..
ja tillhör dom damera som ÄLTAR.. o ältar o ältar.-.. o vill PRATA o prata o prata..
ja är ganska possitiv men har visst misst den gnistan..

Ja alltså, även om inte livet är som man tänkt sig så kanske man ska se det för vad det är..
sluta haka upp sig o gå vidare.. människor vandrar iväg o kommer kanske tillbaka.. kanske inte..
men varför älta.. man har ju bara ett liv (vad vi vet)..

ja ser ofta ngt possitivt i allt.. även det negatvia.. en god egenskap jag har. som iband ställer till det..

finns ett ordspråk.
MAN SKA GLÄDJAS ÅT DET MAN HAR O INTE SÖRJA DET SOM INTE EXISTERAR

ja trivs ju me mitt jobb.. att hämta lillen på dagis o hem o laga mat..äta tillsamman o sedan bara mysa..
vi är ute på våra turer o vi gör ett bra team..
han kan va vaken om nätterna o det kan va bökigt men det är ändå mysigt.. ja fixar det..
däremot så skulle ja kanske ta mig före lite mer.. ja har nog en lite för stillsam vardag..
men sen blir det ju så, ensamstående o med en liten.. det blir ju mest hemma..
o egentligen så hinner ja med ganska mkt på en dag.. o det är familjelivet som är mitt mål o ja älkar det-.-- även om det nu ska va 2 vuxna.. men kan få det mysiga ändå.. vi bakar o vi donar..
Nu hjälper han ju till med det mesta.. det blir bara enklare o enklare... o ja har tom lärt mig att uppskatta tidiga mornar..
men ibland så vore det gott om man hade ngn annan som va vaken med oss.. tända lite ljus nu på vintern o äta mysiga frukostar.. hjälpas åt med sysslor o ha en bra vardag helt enkelt..
>Men den tiden kommer..

shit, halloween på lördag.. ska se om ja kan spexa till det.. =)
åh nej, lilleman är ju inte med mig :(.. aja, han får väl va stålmannen hos sin pappa :)..

Tjipp Tjopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en mysig vän:)

2008-10-28 @ 22:49:31
Postat av: Thorrén

Älta? De e mitt förmamn, välkommen i klubben! Köss

2008-11-01 @ 09:34:09
URL: http://rockstart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0