Tom

Vet inte alls va ja ska skriva om..
eller jag vet men ja har inte ork..

skulle bara behöva ösa ur mig.. bara SKRIKA!!..

alla människor sviker.. alla.. alltid ngn gång..
Men man måste kanske fundera på hur allvarligt det är..

och hur kommer det sig att bara för det är familj så förlåter man till slut.. varför är det så??
Mitt hjärta är för gott för mig själv.. o mitt förbannade samvete gör mig galen..
Ja får dåligt samvete när ngn annan bettet sig illa.. varför ska ja ha det..
varför ska inte ja kunna stå upp för mig??.. ja får tom skit för att ja är så dumsnäll..

så oavsett vad man gör, så duger det bara aldrig.. Inte för någon..
Men ja tänker ändå inte ge upp... denna någon finns där ute..

och ja har redan ett par vänner, väldigt väldigt få, som tar mig precis för den ja är o vilka val i livet ja skulle göra..
och NI vet precis vilka ni är.. så oerhört tacksam för att ni finns.. o så oerhört ledsen för att ja inte har funnits där för er o inte gör det nu heller.. men tro inte att ja inte tänker på er, för det gör jag..

är bara på en underlig plats i mitt liv just nu..
och ja saknar en person så oerhört mkt.. och ja är helt ENSAM i min sorg..
ialla fall känns det så.. för dom ja vill ska finnas har aldrig gjort o dom som finns vill ja inte tynga ner med mitt mörka hjärta..
Jag älskar dig C, vart du än är!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0