UTMANING

Jag har fått klar tecken att ja klarat min utmaning.. Phu, för ja hade tänkt ngt riktigt otäckt först.. men varför plåga sig =)
Men nu-.-.JAG UTMANAR ANNA, som får 1 vecka på sig från o med idag att göra en utmaning..

JENNY, klart ja inte missar Grey´s, men ja brukar tanka hem alla avsnitt då ja inte kan vänta..
Desperet Housewives som börja igår, dessa avsnitt har ja redan sett, vet inte hur det är med grey´s men kan förmodligen inte hålla mig då heller =)..
o Gossip vlket för övrigt är min favvo går på söndag men där ligger ja låååångt före =)
lite tråkigt, för roligare på TV men kan INTE HÅLLA MIG!!..

Men ja lär väl titta på dom ialla fall =)..

Nu ska ja sätta fart med träningen igen =)..
sen blir det kvällsmat o Television..

Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0