<3

Vi kommer klara oss så bra du och jag..
Vi är ett bra team även om vi inte kommer överens alltid..*S*
Min lilla virvelvind som ja älskar över allt annat..
Efter idag känns inte allt lika jobbigt..
För ännu en gång så har ja klarat mig helt ensam, och ja behöver inte människor som inte vill finnas till hands..
Det finns ingen som riktigt känner mig, alltså för den jag är. För det är ingen som vill komma riktigt nära..
Eller så tillåter jag dom inte..

Men en person har varit riktigt nära..
Till o med så nära att han hört mitt hjärta slå från insidan


Kommentarer
Postat av: M.J

Klart ni klarar er.. URFINT!!!

D finns så många runt om er om ni skulle behöva hjälp...

Kram

2008-09-16 @ 13:10:04
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Sergio

Bra! Du är em verkligt modigt kvinna och mamma.

Fortsätt så!!

Kram.

2008-09-16 @ 16:45:49
Postat av: Patti

Åhh så fint skrivet!! =) Ja, ni klarar er fiint! Du har ju redan din man i livet.. den sötaste oxå! ;)

2008-09-16 @ 17:27:13
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0