Bak time

Älskar att baka, det är så himla roligt =)
Och ja får perioder då ja vill baka hur mkt som hellst o ibland inget..
Men nu när ja hade tänkt gå handla o skulle föra över pengar mellan mina konton, då va batteriet i min internetdosa slut.. va fan då.. så ja får la baka av det som finns hemma..
och ja tror ja kan lyckas få ihop en chokladbanankaka.. ec en sockerkaka.. och kokosflarn, men till det behövs bakplåtspapper o det har ja ju inget såklart.. behöver fylla på min bakgrejor.. :/

Eller så rör ja ihop kokosen i den där kakan, det är också gott.. vi får se vad ja hittar på..
Hade ju tänkt gå o köpa lite til en äppelpaj med havregryn, det är ju bara sååååå gott..
 
Jätte seg idag iaf, lilleman är snuvig o lite små krasslig så han har knött på mig o varit vaken om vartannat hela natten..
Hoppas på mer sömn inatt!!..

solen skiner iaf idag o vi ute på en liten promenix tidigre, härligt väder men det är banne mig kallt
Oftast så märker ja inte övergången, uten helt plötsligt en dag så tänker man, vad kallt det är, är sommaren över nu.. det va ju inte länge sedan ja låg på stranden o a har ju inte badat klart =).. man minns inte ens sista gången man badade o solade.. so so wierd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0