Dagen som gått

jepp, det blev en kaka..
och så här fin blev den, fast den smakar bättre kan ja säga =)..
har så dålig kamera på min mobil bara :(
 sen ringde ja Patricia o fråga om hon ville kika förbi..
och då fick vi ju äta lite mat..
Potatis med fläskkaré o frysta grönsaker o bearnaise sås.. super gott..
tog oss en liten promenad o sedan gick vi hem..

Nicolai har badat o nu ligger han i sin säng..
Idag har han lärt sig när man frågar hur stark han är, att knyta händerna o spänna sig.. =)
och det tycker han är hysteriskt roligt.. HAHA

Vissa har kommeneterat mina tavlor här hemma o tycker ja är tuttgalen..
MEN, ja älskar mina tavlor o tycker dom är fruktansvärt vackra..
 så vad tycker ni??

Är också tvungen att visa mina supersnygga sängkläder..
JA, dom är rosa o orangea..Men dom är grymt snygga ;)

Kommentarer
Postat av: Patti

Å det var VÄLDIGT gott oxå! Skulle käkat mer kaka om ja inte hade blivit så mätt, hehe =) Så det får bli mer ggr ;) Å dina tavlor e jätte tjusiga, som du säger, tuttar e ju konst ;) Hihi! Kram

2008-09-14 @ 01:52:22
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0