HEHE

JAG HAR BLIVIT UTMANAD!!
dvs, ja ska själv hitta på min egen antaglien extrema utmaning inom en vecka..
Som sedan ska skickas vidare HEHE..

Ja måste bara fundera ut ngt riktigt bra..
Och ja antar utmaningen på mitt eget sätt då ja själv får välja o INTE har blivit utmanad på riktigt.. *visslar*

Får bli före o efter så ja inte blir diskad ..
HEHE.. o får väl skriva utmaningen innan så man vet om man klarar den =)

hörre du JENNY.. när utmaningen kommer tillbaka till dig.. ja då är uppvärminingen klar..
Nästa runda.. JA, då bestämer den som blivit utmanad innan va nästa utmanare ska få göra.. Mohahaaa

(skit då, innebär det att du ska utmana mig igen då.. "kanske ingen vidare bra ide iaf")

Kommentarer
Postat av: M.J

spännande

2008-09-25 @ 14:06:59
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0