Jag KLARADE det

Nu är kl banne mig 06.15 o ja BLOGGAR.. helt sjukt..

Vi vart klara 06.05 o behöver inte gå förrän tidigast 06.20 (vi börjar med det idag) =)
Så nästa gång kan ja garanterat stå upp 06 =)
MEN om ngt skulle störa min plan med en ynka minut så går det nog åt pipen..
varför är det så, man väntar in i det sista o gör allt på rutin o pang, ja då händer det.. så skiter sig alltihop 0)

Tung natt, lilleman har sovit otoligt o knött på mig, vaken 1 timma om inte mer o ja likaså..
Plus massa mer små ggr.. har han separtionsångest eller,??..

aja, nu ska vi gå t dagis o sen ska ja jöbba :(
Gött seg idag kan ja tillägga..

Hoppas ni får en tjusig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0