Kuddar o Filtar


Så härligt, min soffa är full med underbara mjuka goa kuddar o 2 mysiga filtar..
Antal kuddar, 1 bamse,2 lagom, 1 korv o 4 små = 8 KUDDAR

Men ändå, så halvsitter ja med fötterna på bordet o egentligen inte så bekvämt..
Tillbringar mesta tiden av kvällen i soffan men ändå så ligger ja aldrig på den..
Och när ja väl gör det så är det såååååå skönt..

Men idag, då ska ja banne mig gosa ner mig ordentligt..
älskar ju min härliga soffa.. LOVLEY..

KRISTALLEN idag på 5,an..
glass till det kanske :)
men då måste ja ju halvsitta iaf :/
JA, nu kom ja på den.. om ja väljer att hellre gosa ner mig i soffan så äter ja inget onyttigt om kvällarna..
Låter som en väldigt SMART plan.. :)

Kommentarer
Postat av: Patti

HAHA, jaa.. det va ju jätte smart!!! :D Kram

2008-09-09 @ 10:19:33
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0