MIN ÄNGEL

Världens underbaraste kille kom hem idag..
Åhhh va jag älskar dig min son..

Fick satt han i klippstolen =)
bunkrade upp med kex (fullkorn, för säkra sidan ) =)
Fyllde handfatet med vatten. försökte föbrilt sysselsätta lille kotten =)

Han blev så underbart fin, och helt plötsligt så lik sin pappa =)..
vilket är roligt då alla alltid sagt att han är så lik mig.. men nu är det pappas tur ;)

Jagade runt lilleman i lägenheten o raderade o raderade o jagade o raderade o jagade o jagade..
så till slut fick ja fram dessa ljuvliga foton =) Nyklippt o allt...





                                                                                    

Kommentarer
Postat av: M.J

Sååå fin han e lilelman =)

2008-09-08 @ 22:44:10
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Patti

Naaw så sööt han e! Han blev ju jätte fin.. =) ser ut som en riktigt liten söt pojk ;) Fast de e han ju alltid!! ;)

2008-09-09 @ 10:21:44
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago
Postat av: Kristin

sikken raring!

2008-09-10 @ 20:06:54
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja han e så fin och de e du me Miika, du är en underbar tjej, du kanske inte mår så bra just nu och jag önskar att jag kunde göra mer för dig, men jag är helt förstörd jag me, och just nu känner jag att jag måste ta han om mig för att jag ska kunna ta hand om mina 2 barn. förlåt alla dåliga stunder som jag har gett dig. F.

2008-09-15 @ 01:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0