PMS?? DEPRESSION??

Nu har ja äntligen kommit på det..
varför ja TOTALT deppar ihop mellan varven, då livet känns helt skit o utan mening.
Det händer ALLTID före mens.. o ja kan gråta floder o avskärma mig världen..

varför är det så.. det har kommit efter graviditeten..
Känslomässig till tusen.. förr va ja bara arg,. *HAHA*..

det här är jobbigare för mig men det andra va nog jobbigare för omgivningen..

Fast denna gången så är det inte lika jobbigt..
Har det just nu men det har ni kanske märkt.. *S*

känner mig ensammast i världen även då ja har min underbara son o vovve..
vill inte gå ut eller ens klä på mig..
inte prata me folk o inte ha solljus..då blir ja bara mer deprimerad.. som idag.. för då MÅSTE man gå ut..

and by the way,,
pepole DO CHANGE!!

Kommentarer
Postat av: Patti

nej usch. inget kul alls! :S Ja har då ingen PMS men jävligt mkt graviditetshormoner å de räcker gått å väl.. Å med allt de så kan man även bli deprimerad.

kram

2008-09-22 @ 16:16:44
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0