Sikken Dag!!


Jepp, började med att klockan tjöt 06,10
ja satte mig upp o fatta inget, snoozade 9 minuter, sen 9 minuter till..
Ut me tyzon iväg till jobbet..

Slutade 13.30 efter en riktigt skön dag på jobbet..
Hem, in o pinka, in med matvarorna, byta tröja..
Bort till dagis, hade med mig tyzon, in o hämta Nick med tillbehör ;)
Hem, fixa mellanmål,, Jag PANPIZZA =).. Nicolai, havrekuddar me youghurt..

Hällde upp diskvatten, plockade in disken, dammsög, dammade, flyttade på grejor,
Packade upp, skurade under Nicolais stol *pust*
Moppade golven, snabbvila,
På med maten, potatis, lax o spenat.. Nick vill inte ha..
Skölja tallriken, fram med barnmat, värma.. GAPA!!..

Ut på promenix, upp t Daniel,, ballongkalas på berget..
Hem igen, upp med diskvatten, av med kläder, nick framför tv,n..
Fixa välling, snabbvila..
På med pyjamas, värma välling, in i sängen.. städa lite.. God natt fisen!!
Diska  (IGEN)o dona.. skura badrummet..plocka fram kläder tills imorgon. Och nu sitter ja här..
MEN ja måste duscha, och sen kan ni ge er på att ja ska slänga mig framför DVD,n med CHOKLAD!!..

Ja se på f*n, måste ju göra frukosten tills imorgon.. :(
Första dagen imorgon som ja ska upp såååå Tiiiidigt för ja ska lämna nick på dagis INNAN jobbet.. *herregud*
Promenix dit för då slår ja 2 flugor i en snäll, dvs Tyzon får sin morgon promenix..

Va tror ni om att sätta kl på 05,45 för att sedan kanske kunna bli så duktig att den hamnar på 06 ;)
Det är mitt framtida stora MÅL.. vilka ambitioner va =).. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0