Sjukdom

Min brors farfar också känd som den farfar ja haft genom livet då min gick bort när pappa va liten..
Ja, han har ev fått en stroke eller ngt som kalls kristallsjukan..
Ramlade bara ihop idag under promenad med hunden..
Min bror o hans tjej befinner nu sig på sjukhuset så vi inväntar svar på prover osv..

Allt är en röra då  livet när man va mindre kommer tillbaka..
När dom fanns i ens vardag.. (krånlgiga framiljeförhållanden)
Min brors pappa gick bort för mindre än 1 år sedan, och det gör att det hela påminns ännu mer..
Lustigt va att ja prata om detta imorse med min farmor.. Connys bortgång osv.. hur det känns som det hände nyligen..
och att Göran (brorsans farfar) är den som tagit det hårdast..

skulle väl egentligen vilja åka in men det är så komplicerat o ja vet inte hur ja ska göra..??
önskar ja hade ngn att prata med.. någon som förstår..

Han verkar iaf må rätt så okey, o det är inte livshotande!!.. vad vi vet nu ialla fall..
Funderar på om ja skulle ta en tur till graven iaf, men ja blir så orkeslös!!

Var finns du min klippa, som ja kan luta mig emot när sånt här händer??
Ja orkar inte mer själv nu, har gått igenom allt för mkt själv det sista året..

men vad vet jag, kanske har ja själv stött undan folk för ja är så stolt..


Kommentarer
Postat av: Patti

Ibland behöver man inte va stolt för att man har stött undan folk som kanske vill vara där för dej.. Ibland kan de va bra att släppa in folk istället. Att de del av sina känslor kan va mkt bättre än att hålla inne dom.. ibland kan även de va skönt att bara hålla de för sej själv.. men inget med stolthet att göra.

Men du vet att de finns många här runt om dej, som bryr sej om dej!! Även jag!! =)

Kram

2008-09-22 @ 16:14:44
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0