Tråkigt men sant..=)

Jag är på god väg att klara mitt livs största utmaning..
äntligen har ja tagit tag i mitt liv o börjat träna..
5 kvällar varje vecka a la 15 min.. OCH ja har minskat 1 KG UNDER LINGONVECKA!!
tanken är att ja ska köra varje kväll men ibland jobbar ja kväll o då försöker ja hinna med en promenix istället =)

JENNY..min utmaning är på G..tråkigt men sant, så ser ja dets jälv som en riktigt stor utmaning för mig själv..
Får bara hoppas att det godkänns o att man är pålitlig :)

ialla fall så känner ja mig toppen o ärker redan skillnad..
Och ja ska verkligen puscha mig.. 15 KG ska bort..

Ikväll GOSSIP GIRL

Kommentarer
Postat av: Patti

BRA!! :D Kämpa på ;) Å ät nu inte chips till Gossip Girl ikväll. hihi!

2008-10-01 @ 12:51:02
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago
Postat av: Jenny

Wooho!

Vilken grej!

Klart du är pålitlig!!!!

Gossip girl? Men Greys då?

Offrar du Greys?

2008-10-01 @ 15:11:03
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0