Vad hände??

Helt plötsligt så fick jag sån blogganda..
vad beror det på då??..bättre tider kanske =)..
Inte lika dystra inlägg längre.."slutade nog skirva för att folk inte skulle tro ja hängde på klippkanten"

MEN, min blogg är ju till för att skirva av sig, fast ibland så glömmer man att folk läser o det kan låta mer dystert än vad det är.. dessutom så har ja lättare för att skriva av mig det negatvia..
Varför hålla tillbaka sina tankar för att andra läser..
nej du, nu får det va slut med det.. Ni får ta det precis som det är..
Mina tankar är mina tankar och hur det tolkas det kan ja inte hjälpa!!!

Men nu är det ljusare tider, trotts att mitt hjärta är hemskt ensamt!!
Är iofs en väldigt självständig o händig kvinna..HEHE
Men va tusan värmer det om natten då ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Instämmer till fullo... tycker de e jobbigt att blogga för av mina blogginlägg tror väl folk att jag tar till repet el nått snart ha ha..

Måste ta en fest nu snart! Har S frågat dig om tanumstrand eller??? De e ju E Eastwood där igen. Och hon hade tänkt sig ung samma gäng som innan tror jag. Jag är osäker på om hur de blir för mig innan o så för jag har lovat en annan tjejkompis (får fråga henne först va hon tycker) men vi ska dit iaf. Men jag sover inte över i år för fyyy faan va dåligt ja mådde sist. föredrar nog sängen hemma. Den 25 okt ska de va! KRAM

2008-09-08 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0