WORK

Sitter på jobbet o segar.--- en ganska soft dag idag-- hel< FM med underbara Malin..
Väntar på rast 13.00.. bå blir det färdig rätt... ostsnitzel =).. känner mig som en av gammlingarna.. *S*

Va på delfinen en snabbis.. stoppade i 2 kr.. o VANN 68.. JIIEJJ..
Fösta gången ja spelade där.. o definitivt inte sista..
ja fatta inget, malin guide,ade mig.. kanske får dela med mig lite då ;)... NOT

Möte mellan 14-16
sen blir det att hämta lillen o hem o äta.. ut me hunden o sen blir det sova igen då..
o upp imorgon.. åh va ja älskar att livet kommer tillbaka i rutinerna.. *faktiskt*.. trodde inte alls det..
ÄLSKAR verkligen mitt jobb.. det är kul att vakna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0