Besökare..

Ja det har inte vart många i påsken direkt =)
dvs, på bloggen då..

Har iofs inte bloggat ngt heller..
men senare ikväll kommer ett helhetsinlägg.. med bilder o allt..

Ska snart bada fisen.. för en gång skull är han skitig precis som barn ska vara..
ME LIKE IT ALOT..

Hanna kommer på besök.. myyyys..
vi ska se Twilight o äta chips o dipp..
ja har lite att hinna innan dess..

Va länge sedan ja körde lista så här kommer en..
*diska
*torka köket
*bada fisen o lägga han
*vi ska ha kvällsmat först..
*kanske ja borde duscha o ta på myskläder?

Ja det va nog det hela.. få ha lite o göra imorgon också :P

Måste bara säga att vi haft en helt underbar helg..
har kännt mig så levande.. mer än på länge..
Vi har varit i farten hela tiden o ingen press, ja har släppt på rutinerna o bara flutit med.
Så himla skönt..
Vart ute i luften i stortsett hela dagarna..

Och nu känner ja hur mitt sinne börjar närma sig att bestämma sig..
För vad.. Jo att gå ner ca 20 KG..
Men shit vilket jobb... ja får hitta delmoment, o belöningar..
Har aldrig aldrig lyckats ge mig tusan på att gå ner men nu måste ja verkligen..
Ja vill så gärna..
O ja vill så gärna kunna ha varit en "ungdom" som vart snygg o grann :P
o detta är ENDAST för mig egen skull..
Man är nog inte lyckligare fär man är smalare, men mr nog fasiken så mkt bättre..
Tänker inte heller bli smal.. ska allt ha kvar lite hull.-.
20 kg kanske vissa tänker.. ja men det är inte så himla mkt ändå..
ja vet hur ja ser ut me dom 20 kg ur vägen..
Promenixa blir lättare nu o ska ju skaffa cykel..

Maten är det svåraste.. o ja måste hitta mitt sätt!..
Om ja sattsar på Midsommar - 5 kg iaf..
Borde kunna gå ner mer men för att inte bli besviken..


Nu ska ja ta tag i disken innnan Hanna kommer o sen blir det badet..

Mysig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0