Dop..

Nu har vi varit på dop..
Natten gick lagom bra.. han vakna runt 01 tiden o va ledsen men somnade ganska så snart..
ja däremot hade svårt att sova av olika anledningar..
Är väldigt väldigt känslosam just nu... kyrkor berör mig även om ja inte är troende jesus..
eller ja kanske är troende att han fanns men ja tycker att prästerna o predikan lixom tar udden utan det..
Ja vill kunna gå in i en kyrka.. höra orgel musik.. men vill inte höra predikningar om jesus.. för ja tror på mitt eget sätt..

Vi kom iaf iväg t dopet o det va jätte fint..
Nicolai va på söndags skola :)

Precis efter dopceremonin blev han lite kinkig..
hanm va väl trött stackarn.. vakna kl 06.20 imorse o somna ju halv 9 igår så det tar på krafterna..
fick dessutom ingen riktig sömn igår på dagen heller..

Sen va det fika i lokalen..
Jättegoda tårtor i olika varianter..
Presentöppning o tissel o tassel..

Nick va ju som sagt lite trött så ja gick upp t mamma så han fick ligga i hennes säng o äta russin o se på Ice Age..=)
han somnade tydligen ganska fort o ja kom tillbaka lagom tills han vakna men han va nog inte färdigsövd för nu har han somnat här i soffan bredvid mig.. vi har gosat ner oss under ett täcke :)

Blev känslosam i kyrkan idag också.. känner mig närmare en viss person o får en annan kontakt till mig själv..
ja blir lätt rörd nu för tiden.. tror det kan va både lycka o annat..
Ja mår faktiskt väldigt väldigt bra just nu..

Ne nu ska ja nog också vila en stund..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag förstår vad du menar!(kyrkan)

Jag kan känna ett otroligt lugn... det är inte prästen,predikan utan bara själva stället... Vad man än har för tro... Så kan man fina lugn/ro på dom ställen man minst anar... :)

2009-04-26 @ 20:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0