God Morgon Hunnebostrand :)

Nu ska vi ut o gå har ja tänkt!!..
ja måste bara ne i vikt nu..
Men ja tänker inte banta o ja tänker inte ändra kosten!!..
däremot ska ja äta mindre portioner o försöka hålla mig undan min kärlek choklad..
o mina knatsriga chips..
nu är det ju påsk så lite får ja ju stoppa i mig..
Bara ja rör på mig mer.. ja rör mig på tok för lite.. nästan inget..
så ja tror att även om ja äter som ja gör nu så kommer ja gå ner bara på att öka röreslen..
Men ändå kan man ju minska på maten, men ja måste få äta det ja vill annars kommer det inte fungera..
o endast gröt t frulle..me frukt o grönt till..

så om det finns fler hurtigbullar som vill ut o gå så kan vi boka tid :)
ja vet redan 2..  :P.. o vi är väl alla 3 uppe me tuppen tidigt..

ja skulle vilja ha en cykel också.. me barnstol bak på..
så kunde vi ta cykelturer runt hunnebo på dagarna..
har sett en på biltema.. men ja har nog inte råd just nu tror ja..
får ju skattepengar men ja ska ju laga bilen o till tandläkaren..

det blir till o spara.. men det vore roligt att få cykla lite..
o så kan ja cykla till o från jobbet istället för bilen..

nej nu ska ja fixa ordning o sen ska vi ut..
vi ses på gångbanan ;)

Kommentarer
Postat av: AC

KOM på tisdagar till guleskär och boxas vetja :=)

En timme... och jag lovar du e fast sen..

Kan få ut ALL aggression OCH dessutom bli lite svettig..

Nu när solen tittar fram så kommer det att bli lättare att ta sig ut på promenad och jag håller med dig att man SKA få äta det man vill!!!

Lycka till gumman. Kram

2009-04-06 @ 11:35:14
URL: http://annacarin77.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0