Happy Birthday..

Vi är inte direkt sams, det va länge sedan kärleken brann med hög låga..
Vi drar inte jämnt o vi bråkar ofta.. Vi saknar varandra men vi vill inte va med varandra..
Vi delar ett starkt band men vi har svikit och sårat..

Trotts allt som finns oss emellan o allt vi gått igenom..
så vill ja bara tala om..

FRANCO.. jag är så stolt över hur långt du kommit sen ja träffa dig första gången..
Du har ett gott hjärta, och du hjälper gammla tanter över gatan!!..
Om ja ska se tillbaka i tiden så har du en helt annan livssituation idag o du ser på livet annorlunda..
Även om vi fortfarande har olika syn på livet o ja inte förstår mig på dig..
så har du ändå utvecklats sen vi första gången träffades..
Ja tror du vet precis vad jag menar!!..
ja kan va skitsur o arg.. du kan göra mig galen.. precis som då... men du är ändå annorlunda o ja är så stolt över hur hur du lever ditt liv idag!!.. oavsett all skit så tycker ja du är en fantastisk människa!!.. (när du har dina dagar) :)

GRATTIS FRANCO PÅ DIN 32 ÅRS DAG...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0