Härlig dag idag..

Skulle ha sovmorgon tänkte ja.
vakna halv 7 :P
men somna om o vid kvart över 8 gick det inte längre..ja tror ja blivit morgon människa :)

Prata me farmor i tele över 1 timma..
fixade frulle.. o slog ut en massa mjölk. mer oreda än va nick ställer till med..
ja det va den mysiga vuxna frukosten det..
Sen ut på cykeltur me tyzon-... (har ja nämnt att ja gillar min cykel) :)
Slängde i ett par maskiner tvätt o ska nog tvätta hela dagen..
nicks vinterkläder o strandtäcken o allt sånt där..
vädrar för fulla muggar o ska snart ta en dusch...
ska små murpa hela dagen =)

Jenny kommer sen o vi ska t kanten på after work..
Mamma hänger nog också på.. KUL!!
sen ska vi hem o sitta o tjöta o pimpla lite sen kanske vi går ner en sväng o bara tar en öl eller så..
Jenny ska jobba tidigt imorgon men ja kan ligga kvar o götta mig...

Har iaf fixat ost o kex o skulle nog behöva en vinflarra tror jag :)

Nej nu ska ja duscha o göra mig vacker :)


Kommentarer
Postat av: jen

ååå va mysigt du ska ha det! det låter som om nååågon fått vårkänslor?vårstädning för fulla muggar! o så mysigt att dricka lite o softa! det ska vi göra till sommaren michis! ha så kul!

2009-04-17 @ 17:26:08
Postat av: Mary

Faan va gött o murpa runt.. Göra d du e bäst på =)

höhö

2009-04-18 @ 13:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0