Jag älskar

Min nya cykel.. det är ju helt fantastiskt!!..
cykla t dagis idag... tyzon bredvid.. så smidigt..
Sen rulla ja ner t jobbet..
men vart ska ja cykla.. trottoaren, på vägen.. ska ja stanna i krysset eller köra på trottoaren..
Kors o tvärs blev det iaf.. tur det va tidigt på morgonen..

Hade gå tur på jobbet idag så ja har verkligen fått motion..
hade ett besök halvvägs hem t mig kan man säga så ja tänkte pröva lyckan me min nya hoj o se hur det gick för mig upp för backen..
fick stanna 2 ggr.. PINSAMT!!..
låtsades kolla in mobilen o 2 gången tappa ja den faktiskt så ja va tvngen att stanna.. o det tyckte ja va skitbra så ja fick andas lit :)
stog o flåsa utanför vårdtagarens dörr innan ja plinga på..
mjölksyra o darriga ben,,

Cykla iaf hem o körde bakom konsum.. mindre backe o mindre folk som ser mina stopp =)
stoppa då  1 gång innan ja rulla vidare..
hem o hämta tyzon o rasta han , (med cykeln) älskar min cykel..

Hem o käka o sen cykla vi o hämta Nick..
hem o in me tyzon o vi tog ett exta varv.. ja har glömt hur roligt det är =)

sen har vi cyklat t konsum o köpt ägg, vi ska ha krabbelurer..
Cykla faktiskt då hela vägen hem.. med Nick bakom dessutom..

Ska snart ut en sväng till för tyzon ska rastas!!

Imorgon kommer ja inte kunna gå

Kommentarer
Postat av: jen

hohohoho! du har hittat en ny hobby förstår jag!! keep up the good work

2009-04-14 @ 21:40:53
Postat av: Kristin

hehehe, klassiskt "titta på mobilen" - tricket =) Me like

2009-04-14 @ 23:34:31
Postat av: Mary

Mickis..Älskar du din cykel??

=)

2009-04-15 @ 20:32:39
Postat av: Anonym

Hoppas du är starkare än mig.. Själv sålde jag min cykel eftersom det var så förbannat jobbigt!!

2009-04-17 @ 09:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0