Jobbat idag..

Jobbat tidigt idag.. gick som en smäck!!..
jobbat me Tessan, mkt trevligt :)

sen fick ja finbesök.. VANEBO ÄR HEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEeeeeeeeee...
hämtade nicolai på dagis o nu har i ätit middag.. känner mig som en flodhäst :(

Har en liten som ligger o gråter på köksgolvet.. han är pottsur..
för han bet mig i tån o sen slängde han en bok o då tog ja den o la den på hyllan.. o han blev arg..
och det kan han vara också.. !!..
Har idag hört ngt bra.. kommer numera säga tokunge istället för skitunge.. så ni vet att om det står tokunge.. då har han vart olydig.. typ som nu =)
krokodiltårar för fullt.. dumma mamma!!..

Jobbar kvällen imorgon vilket känns gott.. veckan går så fort..
fick SEMESTER i helgen.. underbart!!!.. Ååå va vi ska ha mys ja o Nick..
Ska lämnahan på dagis imorgon vid 11 så kommer  han hem ifrån Franco på fredag kväll..

NU är det krig här.
tog fram en tablettask o skulle bjuda min son på en mella..
han ville ha hela asken men ja sa att han fick ta en.. sikket liv det blev.. då sket han i det o nu sitter han i sin säng o tjuter!!.. ne han får bli go igen själv!!..

får väl ta oss ut om ett tag..

Funderar på att köpa cykeln imorgon..
vi får se hur det blir..

Nice afternoon

Kommentarer
Postat av: jen

är det en liten herre som börjar komma in i trotsåldern kanske?:) han börjar bli stor nu michis:)du e duktig som är konsekvent tycker jag! you go girl

2009-04-08 @ 16:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0