Konfirmation och blod..

Jepp, idag va dte konfirmation o töserna va så fins o duktiga.. ja blir så rörd.. ja är en sån känslomänniska nuför tiden..
Träffade min morfar som ja inte sett på över 2 år.. ja så är våran släkt tyvärr.. skit tråkigt men ja är van nu..
Kan bli ledsen över det ibland men det är ändå vardag :( *tragiskt*

Fisen va så duktig.. va lite kinkig i början då vi gick in 30 min innan för att få bra platser på ovan våningen..
han hade inte sovit sin middag o gick på 2 timmar övertid.. så han somnade o låg o sov mellan mig o kusin i kyrkbänken..
sova väl nästan 1 timma.. o ja som trodde ja skulle behöva gå ut me han men ja fick se hela konfirmationen..
vilket ja är så tacksam för..

sen gick vi hem t moster för tårta... alltid lika god.. hemmagjord prinsess :)
en stund innan vi skulle hem så ramla fisen illa o slog sig mot ett bordshörne precis vid ögat..
blev nog inte så djupt men blödde o han grät.. så det slutade aldrig..
detta va vid lite efter 17 tror ja,..,
o nu när han somnade kl 20.30 blödde det fortfarande..
han ligger på den sidan nu vilket är bra för då rinner inte blodet överallt o inte in i ögat..
han är en kämpa min son.. så underbar!!..
Franco mötte upp hos hemma o han va helt otolig me han idag.. ja blev så imponerad o överraskad..
han smörjde o fick bytt kläder o gosade me han o skojade.. på lagom nivå o man såg verkligen kärleken mellan far o son.. o ja blev så rörd.. ja är så van att alltid fixa allt själv men idag kom Franco verkligen in o tog över o ja kände mig så trygg o såg att Nick verkligen hade ett lugn man sällan ser.. han älskar sin pappa så mycket!!.. o han krama om honom o det va så gulligt..

han ligger nu i min säng o ja ska snart göra han sällskap..
Det är dop imorgon t lilla benjamin o ja hoppas vi kan gå..
kl 10 är det..
får hoppas på god sömn o att hans öga inte ser så illa ut imorgon..

ja är trött.. och önskar att ja inte va ensam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0