Kyrkan hela helgen..

Idag ska mina tvilling kusiner konfimeras..
och det hade ja inte räknat med denna helgen direkt..
Har frågat massa ggr vilket datum men inte fattat att det redan va nu..
Och imorgon är det dop.. Nicolais kusin ska döpa sin goding!!..

Ja är väl inget fan av att gå i kyrkan men måste ändå säga att det är rofyllt..
kan gott o väl tänka mig att gå till kyrkan när den är tom o bara sitta där o filosofera..

Konfirmationen är kl 14 idag.-. o ja har inget fått köpt..
Nick brukar sova o ja har ingen vagn.. men det ska nog lösa sig det här..

Dopet imorgon är kl 10 o det är gudstjänst också.. tar lite tid men är trevligt..
har en son bara som det kommer klia i ändan på men vi får väl gå ut mellan varven kanske..
det ordnar sig det också!!..

Hade tänkt mig nordeans ark idag men det kanske ja hinner med imorgon EM..
ja, vi får se hur det blir..

letar ni efter mig kan ni leta i kykorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0