MAMMOR?????? hur hinner ni..

Eller pappor för den delen, som är ensamma med barn/barnen..
Ja menar alltså, när man just som ja just nu, behöver rensa på vinden, skrubben.. fixa på utsidan o springa fram o tillbaka, upp o ner!!.. med en liten som inte är helt 100 i trappor!!..

Och så får ja givetvis sådan här lust när ja inte är barnledig.. och när jag är det..
ja då har ja banne mig ingen lust..

Fast å andra sidan.. va spelar det för roll hur det ser ut..
det är ju mina grejer o ja har det inlåst på vinden o skubben är ju relativt lättåtkomlig..

ja ska iaf rensa ut kläder o sånt o se om ja kan få sålt lite på tradera..
Att det ska va så svårt att slänga kläder.. som man ändå INTE använder men som att, ja kanske en dag att ja kommer tycka att detta är min favvo :)... KRISTIN,, du fattar va ja menar!!

Ne nu ska vi ha middag o sen tror ja iaf att ja o kusinen ska röja på utsidan..
alltid en början det också :)

Trevlig underbar varm onsdag på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0