Ute på vift..

Lilleman vaknade med feber igår kväll/natt..
han va så kinkig.. han fick lite alvedon o sen har ja inte märkt ngt mer på han..
Vart lite hård i magen så ja vet inte om det kan bero på det..
men det har iaf lossnat idag.. han har inte haft ont men svårt att ja klämma ut det :P

vi åkte iaf t min farmor idag o så va vi på farfars grav o satte blommor..
vi åt middag  o efterrätt..
Fisen somnade gott o sen åkt ja viadre t Lysekil o hämtade F från jobbet..
hämtade upp nick hos min farmor o sen åkte vi hem..
va på kiosken o hämtade en bok. AHA.. det är en årsbok.. ja alltså det heter AHA =)
hade täntk avbetsälla den men hann visst inte.. får väl bli till nästa år då..

Håller på o tvätta o ngn granne har lämnat ngt vidigt efter sig..
svarta hår i hela ena tvättmaskinen o på golvet o i torkskåpet..
så jävla äckligt.. kan man inte städa efter sig då??..

fick upp mina andra gardiner i vardagsrummet idag.. ja hade en plan o det gick vägen.
är egentligen mina köksgardiner men det här blev så mysigt..

påskliljor på bordet o rensat bland toa artiklar..
ja vill bara slänga bort all skit.. va kommer det ifrån egentligen??¨
ja har verkligen mkt skit..

hade tänkt börja sälja lite på tradera ju men är lite osäker på hur det funkar med att skicka på frakt o sånt..
emballage osv.. inte min grej.. men har en bekant som säkert kan ga mig sina bästa tips :)

jobb o dagis imorgon..ska bli skönt faktiskt..
o ja hoppas verkligen ja blir ledig i påsken!!..
får väl besked imorgon.. alltid sista sekunden..

Så va det hockey på tv,n idag.. jäkla skit.. inga fruar.. drygt.. dom har ju tusen sportkanaler..
sänd skiten där då!!...BAHH

Kommentarer
Postat av: jen

jag HATAR tvättidioter som inte kan lära sig hur "reglerna" är i tvättstugan.. jag skulle lätt kunna bli tvättstugepolis.. hur svårt kan det vara att ta bort skiten efter sig?!

2009-04-07 @ 19:48:52
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/
Postat av: Mary

Du, nu äre såhär.. hockeyn e bara bäst...

Så vi ratar lätt de där fruarna för hocket, en gång om årt.. =)

Elle iaf när FBK storspelar =)

2009-04-08 @ 12:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0