En Hälsning Från Norge...

Möttes idag av julpost..
Som ja först trodde hamnat fel..

Men det va till MIG..
Och ja blev så himla glad..

När ja läst halvvägs o raderna om Conny kom tårarna..
Det är hans begravningsdag idag och det kunde inte passat in bättre!!..

Jag blev så rörd över detta fina julkort o det som stog skrivit..
TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!

Det gjorde en stor del av min dag. av min jul..

Tack för att du dessutom ser mig o förstår vad det är ja försöker säga mellan raderna..
Du/ni finns ofta i mina tankar också..
tänk om ja kunde rymma till Norge som ja gjorde när ja va liten ;)

Mamma hälsar så gott..
Hon är just nu i Dominikanska Republiken över julen!!..


Fanns dock ingen avsändar adress :(
Så maila mig gärna
[email protected]
så kan vi hålla kontakten där!!!..

Hälsa alla i familjen,syskon,mor o far!!..

Återigen ett stort TACK!!
det värmde hela mitt hjärta!!.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0